Member Offer
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

iphone vodafone <3

Discussion in 'Chill Out Forum:' started by xxmissbirdyxx, Jan 14, 2010.

  1. xxmissbirdyxx

    xxmissbirdyxx Senior Member

    YAY! The day has finally come where the iphone is released on vodafone!

    My mum is so amazing - shes outside the vodafone shop now and it doesnt open till 9.30 :clap::love:

    So what apps is a must to have on the iphone?

    If theres a previous thread about apps could someone link it :D

    Im going for the 16gb 3gs in white woo! Sooo excited!
  2. TomStutt

    TomStutt Senior Member

    Paper toss. Its awesome
  3. xxmissbirdyxx

    xxmissbirdyxx Senior Member

    ARGHHH i hate vodafone :(

    I cant get the iphone today because its a new contract and I'm tied into my one until 30th of march even though i could upgrade since new years eve :(

    The earliest i can get it is the 28th of feb as they do a grace period of 90 days before - the first 60 days you can only upgrade to certain models - then from days 60 - 90 you can upgrade to anything.

    Im so annoyed :(

    Stupid vodafone :(
  4. tim

    tim Senior Member


    if i was you i'd just get a new contract.
  5. xxmissbirdyxx

    xxmissbirdyxx Senior Member

    Yeah but id still have to keep this one till it runs out :/

    Its not me who pays for it anyway lol its my mum so I guess ill just have to wait :D

    Have fun in work!
  6. tim

    tim Senior Member

    fair play, although personally i'd be happy with two contracts- you can have two girls (or in your case, boys) at once witjout anyone eevverr knwoing.

    i have two iphones- one is on Pay&Go - unltd texts/internet for £15/m - the other is on £35/m paymonthly 600mins 500txts unltd interwbs.
  7. xxmissbirdyxx

    xxmissbirdyxx Senior Member

    Haha yeah but i want to keep the same number i know too many people to have two different numbers! I wouldnt be able to keep up lol!
  8. sarah

    sarah Member

    I want an iphone, but i've only just had an upgrade with Vodafone to a blackberry so it's going to be aaaages for me :(
  9. xxmissbirdyxx

    xxmissbirdyxx Senior Member

    I was going to go for the blackberry curve but then heard iphone was coming out! Im absolutely gutted i have to wait 6 weeks :(
  10. tim

    tim Senior Member

    6 weeks will fly by.
  11. xxmissbirdyxx

    xxmissbirdyxx Senior Member

    Yeah i know! Gives me 6 weeks to save for the iphone case i want haha!
  12. Harry

    Harry Senior Member

    Keep waiting and get the 4G...
  13. xxmissbirdyxx

    xxmissbirdyxx Senior Member

    :| dont say that lol!! When's it out? haha Tim? Hmm? lol
  14. Greg

    Greg Active Member

    Shall I edit the thread title and remove the '<3' ? :confused:
  15. xxmissbirdyxx

    xxmissbirdyxx Senior Member

    Hahah no its fine :p I still love them ill just have to wait :/ haha
  16. Thewholehogg

    Thewholehogg Active Member

    Could be April for new iPhone 4G...something else before that of course....
  17. glenwheeler

    glenwheeler Senior Member

    Whats ya record blud? Screenshots!
  18. tim

    tim Senior Member
  19. HippySunshine

    HippySunshine Senior Member

    I want an iphone but i refuse to have another contract, my last one came out with MEGA BILLS! :(
    I have no self control! So im back to pay as you go! (BORING)
  20. Ant

    Ant Member

    HippySunshine i always thought, on orange get unlimited text. Then i thought they could put a block on it. But not so sure about that anymore, i know they used to.

    Now when i asked about it, they didn't really know lmao. And unlimited texts is only 3000 + however many you should get. So in theory i only get 3300.

Share This Page