• This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn more.

Film thread


berry

Active Member
#1
What are you watching tonight or watched:

GRAN TURINO: last night I watched Clint Eastwoods Gran Turino. (It's been 5 years since he was infront of the cameras with Million Dollar Baby.) Film was very very good. Great character and great portrayal. The Guardian said an interesting thing, 'Eastwood is almost the only director to use Eastwood as an actor rather than a star presence." Good film, engrossing, would watch again, would recommend.
 
C

chrismitchell

Guest
#2
Gran Turino :D kick ass film in my opinion too :)

I watched a couple of episodes of Black Books season 2 last night.. couldn't think of a film to watch LOL
 
#3
I haven't had the chance to watch Gran Turino yet but it's definitely on my list.

I just watched Doubt yesterday. Really brilliant film. Great acting and great story. (For those who've seen it, do you think he did it or not?)

@crismitchell: Black Books is the best! I love Manni/Bill Bailey! I love the episode where they drink all the expensive wine and where the cleaner comes. "Your house is very......Dirty!" Haha! Brilliant! Went to see Bill Bailey live a few months back, also very brilliant.
 
C

chrismitchell

Guest
#4
Yeah I have all of Bill Baileys stand ups on DVD... going to watch them over a couple of days :D

Any idea when he is going to do another round of stand up Soren.. would LOVE to see him live.. :)
 
#5
chrismitchell said:
Any idea when he is going to do another round of stand up Soren.. would LOVE to see him live.. :)
He just finished his Tinselworm tour I think. It was good, but not nearly as good as Part Troll.
 
C

chrismitchell

Guest
#6
I've started going to Amused Moose stand up just to get my stand up comedy fix :) LOL well worth watching :)
 

Greg

Active Member
#8
No, but still want to see it, what would you recommend for Orange Wednesday at the local Vue, Inglorious Basterds or District 9??
 
#9
Berry said:
Just watched a copy of District 9, anybody else seen it?
I'm still in two minds whether it was good or great!

Berry, you are a BAD man funding terrorism, drug lords, dodgy ice cream sellers and the like....:<

...and yes I too watched a knock off copy of D9 tuther night as well. I liked but like you not sure if it was really any good.

Watchmen was good, Gran Turino was better. I love Eastwoods growlllll.

Working my way through the original Prisoner DVD box set at the mo.
Never really been into it but enjoying it so far. Just don't ask me wots going on.:confused:
Damn Blockbusters! Damn them to hell! with those cheap DVD boxsets.
Just bought ALL the Red Dwarf seasons for 18 quid.

Better smoke me a kipper...
 
#13
A friend of mine has a Mac Fixer company down in the Cotswolds.
He fixes Robert Llewellyn's Mac.

Allso works for Patrick Stewart and Anne Robinson.

He's a bit of a Trekkie like me and nearly messed himself on the call out to Captain Picard's house. He has a 24" iMac and a MBP.
 
#17
What's good at the cinema at the moment. Two weeks in Cuba and i feel out of touch with the world.

P.s this thread was started by Berry on my birthday :)
 
#18
I love Gran Turino :D Haha I want to see District 9 - Is it any good?

I saw final destination last friday - I LOVED IT! I also want to see Gamer sooo bad it looks amazing! My other half wants to see avatar when it's released... I'm not that fussed though lol
 

Tom Sound

Active Member
#19
printedeasy said:
What's good at the cinema at the moment. Two weeks in Cuba and i feel out of touch with the world.

P.s this thread was started by Berry on my birthday :)

Many happy returns for your birthday, any Cuba pics?
 
#20
Yeah i will post some up either later on tonight or tomorrow.....Haven't even had a chance to look through them yet! Too busy catching up on sleep and eating some decent, non-buffet styley, food!